Revelstoke 1

15 juli 2012 - Revelstoke, Canada

We beginnen eraan te wennen om in de camper te slapen, boven de cabine is de ruimte niet echt groot, maar elke avond de zithoek ombouwen is ook niet echt handig.

Rond half tien zijn we weer op pad, vandaag gaan we richting Revelstoke. De route is prachtig en heel afwisselend. De eerste honderd kilometer vooral langs verschillende meren. Ook zijn er veel fruitboomgaarden, perziken, kersen, appels enz.

We stoppen bij het Okanagan Lake op een parkeerplaats. In het ondiepe water is een aantal mensen bezig om te leren duiken, op een bankje zit een man te ontbijten, heerlijk relaxed allemaal. Na een half uurtje stappen we weer in en rijden verder.

Via Kelowna komen we bij het Kalmalka Lake. Rond twaalf uur vinden we het wel tijd voor de lunch. We parkeren aan het water en kunnen lekker buiten lunchen.

Via Vernon en Mara komen we aan in Sicamous. De tank van de camper staat op een kwart, maar we gooien hem toch maar vol met schrik niet 113 liter benzine. Gelukkig is de prijs wel wat lager dan in Nederland.

In de campinggids hadden we een camping uitgezocht in Revelstoke, maar daar aangekomen is het er wel een beetje modderig. We gaan op weg naar de volgende camping op ons lijstje en komen uit bij Lamplighter Campground. Een kleine camping met 50 plaatsen.

In de omgeving van Revelstoke zijn een aantal parken die we willen bezoeken, dus de komende dagen blijven we in deze omgeving.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jos en Joke:
    16 juli 2012
    Heb je er al eens over nagedacht om schrijfster te worden? Ik ben de eerste die je boek koopt. Nou ja, we hebben natuurlijk al een beroemde schrijver. Dan schrijf jij gewoon "de afgehaalde canadees". Ben nu al benieuwd naar de parkfoto's. Geniet .
  2. Irma:
    20 juli 2012
    wat mooi allemaal,lekker genieten dus