Eindelijk weer een berichtje

23 juli 2012 - Jasper, Canada

Hallo allemaal,

hier is dan eindelijk weer een berichtje van ons.

We vermaken ons prima en zien zo ontzettend veel mooie dingen, we genieten,

Vanaf Revelstoke zijn we eerst naar Glacier National Park geweest en daarna naar Yoho National Park.

Vervolgens zijn we doorgegaan naar Banff National Park.

Omdat we meestal in de parken op een campground overnachten, hebben we weinig contact met de buitenwereld.

De campings liggen midden in de bossen, hebben eenvoudige toiletvoorzieningen, vaak wel douches, soms electriciteit en geen internet.

Na Banff zijn we in twee dagen over de Icefields Parkway gereden. Hier hebben we veel stops gemaakt, er is zoveel te zien, watervallen, meren, hoge bergen, gletchers, we doen zo  ontzettend veel indrukken op.

Ook moeten we af en toe stops maken omdat er beren langs de weg lopen of er een elk staat te grazen.

Vandaag zijn we in Jasper een dagje aan relaxen. Het weer is ook omgeslagen, we hebben nu regen en onweer, dus zitten nu in een eettentje achter de computer.

Een aantal foto's die we gemaakt hebben staan per dag in het foto album, zo kunnen jullie ook meegenieten van het moois wat we zien.

Groetjes Henk en Tineke

1. Jos en Joke:
    24 juli 2012
    Hallo schatjes, het heeft nogal een tijd geduurd voor ik zelf kon bedenken dat jullie misschien geen internet binnen bereik hadden dus was ik ongerust. Het laatste wat ik gelezen had ging over beren ja! Haha. Schitterende foto's deze keer weer en dat maakt alles weer goed. Het is maar goed dat je van alles een verslag maakt want met zoveel indrukken vergeet je misschien dingen. Nou, blijf genieten en wij kijken alweer uit naar het volgende verslag. Knuffels en x x x x
  2. Irma:
    25 juli 2012
    goede morgen
    super mooie foto's hoor,genieten dus
    fijn dat het goed gaat
    knuffels en xxx
  3. Maarten:
    25 juli 2012
    Wow zo! leuke verhaaltjes en erg mooie foto's!:)
    Ziet er allemaal erggg gaaf uit, i like!

Keep it up!
  4. Maartje:
    28 juli 2012
    ja ook ik heb weer internet en kan reageren, wat gaat de tijd snel voorbij. Hoop dat je leuke stofjes heb kunnen kopen in Jasper, ben benieuwd. OOk wij amuseren ons we hebben <´Bleu Ball Festival> was vanavond de laaste avond fantastisch. Liefs Roland en maartje