Hope

14 juli 2012 - Penticton, Canada

Om kwart over acht schrikken we wakker, de wekker van Henk is niet afgelopen en ik heb hem niet gezet.

Vandaag vertrekken we richting Manning Park. Als we een paar kilometer voorbij de westelijke ingang zijn ziet we een bordje van een parkeeerplaats. Via een weg met allemaal hobbels en kuilen komen we daar. Er staan nog een stuk of vier auto's en voor de rest is het er stil en mooi. Via een pad komen we bij de Sumallo River, die we een stukje volgen toto we bij een brug komen. Hier gaan we weer terug, na een aantal foto's te hebben gemaakt.

Als we weer op pad gaan richting Visitors Center van Manning Park, staat er een auto langs de kant van de weg. Als we er voorbij rijden, zien we ook de reden, heel op zijn gemak loopt er een bruine beer een meter of tien van de weg af. Helaas is er geen mogelijkheid om ook te stoppen en voor een foto zijn we al te ver weg.

Bij het Visitors Center drinken we eerst even koffie en eten wat. Hierna kijken we nog wat rond en spotten er een groundsquirrel. Hij gaat zelfs even mooi voor de foto zitten.

Hierna gaan we weer verder en komen door het mooie plaatsje Princeton, dit stadje ziet eruit alsof de tijd heeft stil gestaan. De hele opzet van het stadje is nog als de tijd van de goldrush.

Via een prachtige route komen we uiteindelijk aan in Kaleden en checken in bij het Twin Lakes Golf Course en RV Park. Deze camping heeft Wifi, dus eindelijk tijd om het reislog bij te werken.

Als we bij de camper zitten, zie ik een meter of vijftig bij ons vandaan watt bewegen,een hert loopt op haar gemak wat te grazen en van een boom te knabbelen.

1. Jos en Joke:
    15 juli 2012
    Zo zeg, dat is nog eens iets anders dan Aalten. Prachtig . Een mooie camper ook. Is wel klimmen zeker om in je bed te komen?
    Wij volgen jullie op de voet.
    Knuffels Jos en Joke
  2. Siobhan:
    15 juli 2012
    zozo, da's niet echt tot rust komen. Maar wel Genieten, met een super grote G.
  3. Tinie:
    16 juli 2012
    Wat een prachtige foto's al. Heerlijk dat jullie zo kunnen genieten!