Amsterdam - Vancouver

12 juli 2012 - Vancouver, Canada

Eindelijk gaat de reis beginnen, om kwart voor negen vertrekken we richting Schiphol.

Hier worden we door Martijn en Esther uitgezwaaid en om kwart over een vertrekt het vliegtuig richting Vancouver.

De reis gaat voorspoedig en om half twee plaatselijke tijd komen we aan. Voor we door de douane zijn en onze koffers hebben, zijn we ruim een uur verder. Het hotel waar we een kamer hebben gereserveerd stuurt een busje om ons op te halen, we frissen ons wat op en om half vijf lopen we richting skytrain.

We willen nog even richting Waterfront in Vancouver. Als we met de skytrain over de Fraser River gaan, drijven er allemaal houtvlotten de rivier af.

Eigenlijk zijn we te moe om nog van Vancouver te genieten, we gaan al snel weer terug, eten nog wat in een food court en gaan richting hotel.

Op de kamer douchen we ons nog even en drinken beneden nog een kopje koffie. Eigenlijk wil ik het reisblog nog bijwerken, maar daarvoor ben ik te moe. Om negen uur gaan we slapen, het is dan in Nederland al 6 uur 's morgens, we zijn dus bijna 24 uur op.